Administrativní pracovník, Asistentka, Fakturantka, Office Manager, Pracovník back office, Recepční, Referent, Tlumočník/překladatel, Vkládání dat do počítače
Zobrazeno 112--126 inzerátů z 140
Cena:
Stáří inzerátu:
POPIS INZERÁTU | Cena | Misto | Zobrazeno |
Nabízím přivýdělek formou psaní článků na PC [02. 01. 2016]Nabízím přivýdělek formou psaní článků na PC.
Provozuji weby na různá témata, hledám nové redaktorky, které budou psát články na konkrétní zadání.
Ohodnocení začíná na 15 Kč/1800 znaků, práce je vhodná jako přivýdělek z domova, pro maminky na mateřské apod.
Výplata převodem na účet po dosažení rozumné výše.
Napište si o podrobnější informace, v dotazu mi rovnou napište, o co se .... |
Dohodou | Hradec Králové PSČ: 50002 |
14779x | Nabízím přivýdělek formou psaní článků na PC.
Provozuji weby na různá témata, hledám nové redaktorky, které budou psát články na konkrétní zadání.
Ohodnocení začíná na 15 Kč/1800 znaků, práce je vhodná jako přivýdělek z domova, pro maminky na mateřské apod.
Výplata převodem na účet po dosažení rozumné výše.
Napište si o podrobnější informace, v dotazu mi rovnou napište, o co se .... |
Obsluha klienta na obchodním místě (nástup únor, březen 2016 [26. 12. 2015]Hledáme pracovníka pro nově otevřenou pobočku České pojišťovny, a.s. v Ostravě. Pracovní náplň: péče o stávající klienty ve svěřené lokalitě, administrativní činnost, budování dlouhodobých obchodních a partnerských vztahů. Požadujeme ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, trestní bezúhonnost, uživatelskou znalost práce na PC, komunikativnost, příjemné vystupování, praxe v obchodě výhodou ne podmínkou. Nabízíme: výkonnostní bonusy, zázemí stabilní společnosti, komplexní .... |
Dohodou | Ostrava-město PSČ: 70030 |
13950x | Hledáme pracovníka pro nově otevřenou pobočku České pojišťovny, a.s. v Ostravě. Pracovní náplň: péče o stávající klienty ve svěřené lokalitě, administrativní činnost, budování dlouhodobých obchodních a partnerských vztahů. Požadujeme ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, trestní bezúhonnost, uživatelskou znalost práce na PC, komunikativnost, příjemné vystupování, praxe v obchodě výhodou ne podmínkou. Nabízíme: výkonnostní bonusy, zázemí stabilní společnosti, komplexní .... |
Hledám osobní asistentku na brigádu a práci v administrativě [26. 12. 2015]Hledám osobní asistentku na brigádu, práci v administrativě a vyřizování papírů, jednání s úřady, příprava podkladů pro úřady, soudy, právní oddělení atd. Pracovní doba dohodou, možno i studentku s větším časovým prostorem, nemusí být každý den !! Požadujeme: věk: 20+, samostatnost, řidičský průkaz B, dobrá komunikativní dovednost, ovládání PC, dobrá znalost češtiny psaní, cizí jazyk vítaný, ochota .... |
Dohodou | Prostějov PSČ: 79601 |
14510x | Hledám osobní asistentku na brigádu, práci v administrativě a vyřizování papírů, jednání s úřady, příprava podkladů pro úřady, soudy, právní oddělení atd. Pracovní doba dohodou, možno i studentku s větším časovým prostorem, nemusí být každý den !! Požadujeme: věk: 20+, samostatnost, řidičský průkaz B, dobrá komunikativní dovednost, ovládání PC, dobrá znalost češtiny psaní, cizí jazyk vítaný, ochota .... |
Rozpočtářku (ře) administrativní pracovnici [20. 12. 2015]Přijmeme rozpočtářku a administrativní pracovnici.
Nástup a plat dle dohody. Pracoviště Plzeň Krátká 5. |
Dohodou | Plzeň-město PSČ: 30100 |
13725x | Přijmeme rozpočtářku a administrativní pracovnici.
Nástup a plat dle dohody. Pracoviště Plzeň Krátká 5. |
ASISTENT/KA ŘEDITELKY - PROVOZNÍ MUZEA [14. 12. 2015]Náplň práce: administrativní práce,vedení pokladny,skladů dr.prodeje, příprava admin. podkladů účet. agendy pro zpracovatelskou firmu, práce organizačního charakteru.
Požadavky: SŠ/VŠ ekonom. směru, přednostně magisterský nebo inženýrský titul, praxe v ekonomickém oboru min.5 let, další praxe vítána, obchodní myšlení, organizační schopnosti, cílevědomost, pečlivost, logické uvažování, samostatnost, vysoké pracovní nasazení, právní podvědomí, loajálnost, výborná znalost ČJ slovem i písmem,znalost práce na .... |
Dohodou | Jeseník PSČ: 79001 |
13728x | Náplň práce: administrativní práce,vedení pokladny,skladů dr.prodeje, příprava admin. podkladů účet. agendy pro zpracovatelskou firmu, práce organizačního charakteru.
Požadavky: SŠ/VŠ ekonom. směru, přednostně magisterský nebo inženýrský titul, praxe v ekonomickém oboru min.5 let, další praxe vítána, obchodní myšlení, organizační schopnosti, cílevědomost, pečlivost, logické uvažování, samostatnost, vysoké pracovní nasazení, právní podvědomí, loajálnost, výborná znalost ČJ slovem i písmem,znalost práce na .... |
Hledá se nový kolega/kolegyně - účetní [14. 12. 2015]Dobrý den,
v naší účetní firmě se hledá nový kolega/kolegyně s praxí (praxe podmínkou). Firma je v centru Děčína u Zámeckého rybníku. Práce na HPP nástup možný od ledna 2016. Zájemce prosím o životopis na můj e-mail klsi..xxxx... |
Dohodou | Děčín PSČ: 40502 |
14126x | Dobrý den,
v naší účetní firmě se hledá nový kolega/kolegyně s praxí (praxe podmínkou). Firma je v centru Děčína u Zámeckého rybníku. Práce na HPP nástup možný od ledna 2016. Zájemce prosím o životopis na můj e-mail klsi..xxxx... |